« Tilbage til produkt

Bestilling og levering

1. Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, og Mobilepay.

Vi benytter Danmarks førende betalingssystem fra DIBS.

Vi hæver det aftalte beløb på dit kreditkort, når vi har afsendt din ordre.

2. Levering

Når du går til kassen, skal du vælge den leveringsmetode, der passer dig bedst.

Leveringsmulighederne kan være forskellige, alt efter hvad du bestiller.

Når du bestiller, kan du også vælge en alternativ leveringsadresse.

GLS

Få pakken leveret hjem til dig eller til den nærmeste GLS PakkeShop. Hent pakken når det passer dig.

Du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Når du bestiller, kan du vælge den PakkeShop, der passer dig bedst.

POSTNORD

Store produkter leveres med PostNord.

PostNord levere til kantstenen, dvs. bor du i en etage ejendom skal du selv bære produktet op.

Du kan skrive en besked til PostNord, hvis han må stille varen i fx carporten.

UNIVERSALTRANSPORT

Elektrisk lukkede markiser på 4 og 4,5 leveres med Universal Transport.

Universal Transport levere til kantstenen, dvs. bor du i en etage ejendom skal du selv bære produktet op.

Universal Transport har en leveringstid på 1-4 hverdage.

DANSKE FRAGTMÆND

Møbler fra fjernlager leveres med Danske Fragtmænd.

Danske Fragtmænd levere til kantstenen, dvs. bor du i en etage ejendom skal du selv bære produktet op.

Du kan skrive en besked til fragtmanden, hvis han må stille varen i fx carporten.

Du kan også opgive dit telefonnummer og bede fragtmanden ringe dig op en ½ time før levering.

UPS

Vi leverer mindre pakker til udlandet med UPS.

DACHSER

Vi leverer større ordre til udlandet med Dachser.

AFHENTNING

Det er muligt at afhente din ordre på vores lager i Odense.

Du vælger afhentning under punkt 3 i bestillingen, hvor du også kan se de aktuelle åbningstider.

3. Ordrebekræftelse

Så snart du har godkendt din bestilling hos os, sender vi dig en e-mail med ordrebekræftelsen.

Vi sender en e-mail til dig med dit Track&Trace-nummer, når din ordre er blevet pakket.

4. Følg pakken

Når vi sender din pakke, sender vi dig altid et sporingsnummer (Track&Trace), så du kan følge pakken.

Har du mod forventning ikke modtaget din pakke 2 hverdage efter bestilling, så kontakt os på post@moreland.dk eller 70 22 72 92.

« Tilbage til produkt